W dniach 10-13 kwietnia uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w wycieczce Szlak Piastowski – Poczdam – Berlin. Pierwszego dnia byliśmy w Strzelnie gdzie znajduje się Bazylika św Trójcy i NMP z romańskimi kolumnami cnót i przywar, romańska Rotunda św Prokopa oraz Muzeum Romańskie. Następnie odwiedziliśmy Gniezno, gdzie zwiedziliśmy Katedrę i Drzwi Gnieźnieńskie. Drugiego dnia wyjechaliśmy do Poczdamu na zwiedzanie Pałacu Cecilienhof oraz zespołu pałacowego Sanssouci. Dalszą część dnia spędziliśmy w Berlinie. Zwiedzaliśmy pozostałości Muru Berlińskiego, Aleksanderplatz - serce dawnego Berlina, Unter den Linden - najbardziej znaną aleję Berlina, która prowadzi do Bramy Brandenburskiej przez Wyspę Muzeów i Lustgarten, leżący tuż obok Katedry. Trzeciego dnia wyjechaliśmy do Kostrzyna nad Odrą, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Twierdzy zwane Kostrzyńskimi Pompejami. Następnie zwiedzaliśmy Międzyrzecki Rejon Umocniony, który słynie nie tylko z fortyfikacji, ale również z nietoperzy, których ilość zimą wynosi około 30 tysięcy. Ostatniego dnia zwiedzaliśmy stolicę Wielkopolski - Poznań. Na naszej drodze znalazł się Ostrów Tumski, Katedra, Stary Rynek z poznańskim Ratuszem. Mimo niskiej temperatury wyjazd będziemy wspominać bardzo miło.

Fotogaleria z udanej, kilkudniowej wycieczki szkolnej.

Wycieczka s...
Wycieczka szlakiem piastowskim 2019

Autorska fotogaleria Julii, uczennicy klasy 1c z udanej wycieczki.